Membangun Bersama Islam Ke Arah Negara Berkebajikan

PAS Kawasan Batu Mengorak Langkah Sebagai Kawasan Contoh Bandar
Dalam Merialisasikan Hasrat Negara Berkebajikan!
Insya-Allah Kami Menuju Ke Sana...

Sunday, August 5, 2007

CERAMAH MEGA "KE ARAH 100,000 GEGAR SPR" MALAM INI! DATANG JANGAN TAK DATANG!


Oleh MOHD FADHLOL HADI
Wartawan Blogpasbatu.Com

Kuala Lumpur: Naib Presiden PAS, Haji Mohd Sabu dan Pengerusi Gerak, Ezam Mohd Noor akan turun padang menemui rakyat dan berceramah di Tapak Pasar Malam, Taman Dato’ Senu, Sentul pada 6 Ogos ini, jam 9.00 malam.

Menurut Ketua Penerangan PAS Kawasan Batu, Tarmizi Mohd Jam, Program Ceramah Mega “Ke Arah 100,000 Gegar SPR 10 November” ini bertujuan untuk menyuntik semangat ahli dan penyokong Barisan Alternatif agar peka dengan himpunan rakyat itu disamping mendedahkan isu-isu terkini yang sedang menyenakkan rakyat.

Program anjuran Lajnah Penerangan PAS Kawasan Batu itu disifatkan berani kerana ia julung kali diadakan di luar Markaz Tarbiyyah PAS Pusat, Taman Melewar. Usaha ini disifatkan positif dalam usaha PAS Pusat menggerakkan demokrasi disemua peringkat.

Selain dari Yang Dipertua PAS Kawasan Batu, Haji Ishak Surin yang turun berucap, Pengerusi Lajnah Hal Ehwal Pekerja dan Peneroka Bandar, Haji Anuar Tahir juga akan menyampaikan ceramah pada malam tersebut disamping Ezam Mohd Noor akan melancarkan Gerak peringkat nasional pada program itu.


No comments: