Membangun Bersama Islam Ke Arah Negara Berkebajikan

PAS Kawasan Batu Mengorak Langkah Sebagai Kawasan Contoh Bandar
Dalam Merialisasikan Hasrat Negara Berkebajikan!
Insya-Allah Kami Menuju Ke Sana...

Saturday, July 28, 2007

Ceramah Mega 6.8.2007: Wow! Mohd Sabu, Ezam dan Anuar Tahir Gegar Taman Dato’ Senu

Oleh Hj. SUHAIMI ABDUL RAHMAN
Timbalan Yang Dipertua PAS Kawasan Batu


Taman Dato’ Senu: Telah lama penyokong alternative tidak didendangkan ceramah di luar Markaz Tarbiyyah PAS Pusat, yang terletak di Taman Melewar. Bagaimanakah agaknya, sambutan rakyat? Apakah mood pilihan raya kita sudah longlai atau masih berurat besi lagi.

PAS Kawasan Batu mengemukakan anjakan. Tidak lagi melihat Markaz Tarbiyyah PAS Pusat sebagai tempat berceramah untuk rakyat. Mereka yang datang hanya penyokong PAS, PKR. Tidak lebih dari itu. Kini, kami bawa figure rakyat, idola masyarakat musta’dhafin.

Apakah rakyat sudah muak dengan ceramah Haji Mohd Sabu? Ezam Mohd Noor? Pendatang baru, Haji Anuar Tahir? Mereka adalah pejuang untuk rakyat. Wargakota Kuala Lumpur, mengenali mereka. PAS Kawasan Batu memindahkan lokasi, dari Markaz Tarbiyyah seperti lazimnya, kini ke Tapak Pasar Malam, Taman Dato’ Senu, tidak jauh dari Masjid Al-Hidayah.

Bila? Pada 6hb. Ogos 2007 (Isnin) jam 9.00 malam. Sesiapa yang berminat untuk berniaga sila hubungi urusetia (019-3200481 - Hisyamuddin) dan (019-3648805 - Suhaimi). Perjuangan mesti diteruskan dan pastikan pilihan raya umum ke 12 ini, BN dapat dinafikan. Takbir!

EDITOR: Sesiapa sahaja boleh menghantar berita, rencana, cerpen dan puisi politik, program dan aktiviti, tip-tip pilihan, untuk siaran dan dikongsi bersama. Emelkan kepada editorxkutif@yahoo.com.my.

No comments: